본문 바로가기

카테고리 없음

환상 27 - 예수님이 주신 시..신부야

주님이 주시는 환상 27 2005. 7.

 

 

오늘은 주님께 한 가지 부탁을 드렸다 주님 오늘은 환상 말고 시를 한편 주세요

그랬더니

 

받아 적으라

 

하셨다. 단 번에 허락하신 주님께 영광을 돌린다.

 

신부야

 

나의 사랑 받아주오

내 모든것 받아주오

나는 마음이 온유하고 평강이 넘친다네

 

나의 마음 알아주오

나의 마음 받아주오

나는 모든 것을 찾기 위해 모든것을 버렸다네

 

나의 사랑 나의 신부야

내 마음은 가시 밭길이라네

나는 멍에를 메었고 정사를 메었다네

 

그사랑 받아 주오 내 그리운 사랑

천년이 하루같고 하루가 천년같다네

보고픈 나의 사랑 만나리 곧 만나게되리

 

그대위해 내몸을 쳐 면류관을 샀다네

돌아오라 돌아오라 택함받은

보배로운 나의 신부야

 

 

A prophecy given by Jesus Christ #27: To My Bride (신부야 !)

 

 

Today, I asked a favor of the lord.

 

"Lord !...Give me a poem instead of vision"

 

Jesus said, "Take down!"

 

I give honour to the Lord for accepting immediately.

 

My bride!

 

Take my love!

 

Take my everything!

 

I am gentle and peaceful !

 

Understand my heart!

 

Take my heart!

 

I deserted everything in order to get everything back !

 

My love. My bride!

 

My heart is a road of thorns.

 

I am under yoke and goverment !

 

Take my love!...My longing love!

 

A thousand years are like a day...A day is like a thousand years!

 

I am going to meet my longing love. I am soon to be !

 

I bought a crown with my body for you!

 

Come back..Come back!

 

You...my chosen, precious bride !