본문 바로가기

카테고리 없음

환상 18 - 터키는 내 나라로 내 민족을 짓밟았다.이곳은 나의 제자 도마 피가 흐르는 곳이기도 하다

주님이 주시는 환상 18 2005. 7.

 

환상이 열렸다.

기차가 달리는 레일 밑으로 푸른 나무와 집들이 보였다

주님 오늘은 어디 가시는데요? 하고 나는 물었다.

 

"터키다"

 

저는 이름만 알고 있는데요?

 

"그곳은 나의 집중공격 대상이다"

뭐가요?

"영토"

환상이 다시 열리면서 주님은 어떤 곳 위에 서서 계셨다

그러니까 땅에다 시계를 그려놓고 상공에서 본듯한 그러나 모양은 시계와 달랐다

뭔가 상징적인 십자가형태의 둥근 모양이었으며

십자가 형태 로 된 다른 부분은 푸른 잔디로 되어 있었고 십자가 형태는 하얀색이었다.

 

그 원 바깥은 땅이었다.

가운데로 몰리는 십자가 부분은 둥근 원이었다

예수님은 그곳에서 사방을 움직이지 않고 두리번 거리셨다.

"이곳은 내 영토다"

 

라고 말씀하셨다.

그때 날씨는 사막의 오후 같은 분위기 의 날씨였다

"이곳은

나의 자녀들의 순교의 피가 흐른다

 

그 순교의 피의 울음소리가

내 마음에 들린다

 

이곳은

나의 나라가 번화했던 곳이다

 

번화했던 불꽃은 사그라들고

앙상한 가시나무 엉겅퀴만 열매 맺혔구나"

하며 어떤 돌로된 도시 가운데서

가시로된 꽃씨를 만지며 말씀하셨다.

"이곳은

나의 제자 도마 피가 흐르는 곳이기도 하다"

주님은 계속해서

돌바닥에 새겨진 나침반 같은것을 보시며 확인하셨다.

 

옛날 형태의 많은 상인들이 머리에 항아리 같은것을 이고 그 곳을 지나갔으며

그들이 발을 내 디딜때는 그 나침반이 돌로 변화하였다.

그러나 예수님 손이 있을때는 나침반 처럼 되어 있었다.

"물과 성령으로 거듭나지 않고는

나를 만날 수 없다"

다시 환상이 열리면서

돌로된 도시에 검정 수염이 덥수룩한 그리고 손에 그물을 가득 안고

옷은 갈색 치마에 갈색 샌들을 신은 남자가 지나갔다

 

예수님이 그 사람을 가르쳐 누구인줄 아느냐고 물으셨으며

그가 베드로라고 말씀 하셨다 그는 나의 수제자 였다고...

"그는 많은 실수를 하였다

 

심지어 나를 배반하였지만

나는 그의 마음을 높이 샀다

 

그가 변화된 이유가 무엇인줄 아느냐

그것은 성령이니라

 

성령으로 말미암지 않고는 나를 만날수 없다

물처럼 깨끗한 자만이 성령을 받을 수 있다

 

오늘날 많은 기독교인들이

성령을 학대하고 있다

 

성령의 역할을 제한하고 있다

 

성령을 맘껏 풀어 놓아야 하느니라

그가 모든것을 가르치고 인도할 것이다

 

그를 인정하고 사랑하는 자만이

나에 모든 것을 알 수 있느니라

 

성령은

모든 것으로 너희를 채워줄 것이다

 

성령을 떠난 자들의 삶은

비참할 수 밖에 없다

 

마지막때에 성령을 준비하라

나의 길을 그가 가르쳐 주리라

 

모든 민족들이 내게 돌아올 것이며

그가 이끌어 올 것이다

 

터키는

내 나라로 내 민족을 짓밟았다

 

터키에게서

내가 이루고자 하는 것이 많았느니라

 

오늘날 영적인 터키가 많이 있다

그러나 나는 결코 물러설 수 없느니라

 

나는 내 나라를 반드시 되찾을 것이다"

 

내가 생소해서 잠깐 생각하고 있을

 

"딸아 안심하라

내가 너와 함께함을 믿느냐"

 

네 주님

 

"내가 너를 사랑하므로 이야기 한 것이니라

이또한 증거해야 할 것이니라"

"딸아 사랑한다."

주님 감사해요

 

 

 

"Lord !..Where are you headed today?" I asked.

"TURKEY!"

"I only heard of it"

"That's the target of my concentrated attack"

"What?"

"The land"

In a vision,

Jesus was standing on some place. It looked like..looking down from the sky a clock which

was drawn on the ground but in fact, the shape was different with the clock.

It was like round symbolic shape of cross which was white colored.

Out of the cross was green grass. Out of the circle was the ground.

The centre of the cross was round circle. Jesus was looking around without a move.

"This is my land" said. The weather was like in the afternoon's desert's.

"My children's blood of martyr is flowing in here. This is where my nation was flourishing.

I heard the cry of blood of the martyr in my heart. The flourishing fire is now off and a thin, thorny plant with a tistle have fruits"

 

And Jesus was touching a flower seed of thorns in the middle of some stone city.

"This is where my disciple Thomas' blood is flowing"

The lord kept checking something while He was looking down a compass which was graved in stone ground. Many ancient-style merchants were passing by with a jar on their head. As they stepped on the compass became as stone but when there was a hand of Jesus on it..It became as a compass.

"Unless you are born of water and the Spirit..you'd not be able to meet me"

In another vision,

A man who was wearing a brown skirt and brown sandals with black mustache was passing by the stone city. He was carrying a net in his hand. Jesus asked me If I knew him

He told me it was Peter- The best Disciple.

"He made a lot of mistakes and He even betrayed me but I appreciated his heart."

"Do you know why he changed?..IT"S BECAUSE OF THE SPIRIT...WITHOUT THE SPIRIT..

YOU WOULD NOT BE ABLE TO MEET ME. Only those who are clean as water will receive the spirit. Today many christians are abusing the holy spirit. They are limiting it's role"

 

"You need to let the spirit go to the full. THE SPIRIT WILL TEACH YOU EVERYTHING AND LEAD YOU. THOSE WHO ACKOWLEDGE AND LOVE THE SPIRIT WILL BE ABLE TO KNOW MY EVERYTHING"

 

"THE SPIRIT WILL FILL YOU UP WITH EVERYTHING. Those who left the spirit will have to be

tragic. BE PREPARED WITH THE SPIRIT IN THE END TIMES. THE SPIRIT WILL SHOW YOU THE WAY OF JESUS. ALL THE PEOPLE WILL COME BACK TO ME. THE SPIRIT WILL LEAD! "

 

"Turkey is my nation and trampled my people down. I had many things to be accoplished in turkey. Today.. There are many spiritual turkeys but I can't stay back...NEVER!.. I AM GOING TO GET MY NATION BACK BY ALL MEANS"

I was wondering because I couldn't get..

"Daughter!...Take it easy!..Do you believe that I am with ya?"

"Yes I do ..Lord!"

"Because I love you..I told you this..Be sure to testify this!"

 

"Daughter!..I love you"

"Lord!..Thank you!"